Contact
Contact
Heeft u een vraag of opmerking? Dan kunt u hiervoor contact opnemen via de onderstaande contactmogelijkeheden:
E-mail : verkoop@jansa.nl
Telefoon : 06-82897804
Whatsapp: 06-82897804
Wij zullen uw bericht zo spoedig mogelijk beantwoorden.
Overige gegevens :
Bankgegevens : NL30RABO0307851907
BIC code : RABONL2U
BTW nummer : NL864453619B01
KvK nummer : 87935481
Bezoekadres showroom (op afspraak):
Poort van Midden Gelderland Groen 14a
6666LP, Heteren
Contactpersonen:
Jasper Kellerman
0682897804
Betalingsvoorwaarden
Nadat u een bestelling gedaan hebt via www.jansa.nl u automatisch een orderbevestiging per mail. Na betaling wordt dan uw bestelling in behandeling genomen. Is een bestelling verzonden dan krijgt u daarvan eveneens bericht. Bij uw bestelling vindt u de factuur van Jansa.
U kunt ook direct betalen met iDEAL, hiervoor worden geen extra kosten in rekening gebracht! Hoe werkt iDEAL? Betalen met iDEAL doet u in een paar stappen:
* U plaatst een bestelling van een of meerdere producten
* Kies vervolgens iDEAL als betaalmethode
* Selecteer de bank waar u uw bankzaken al online regelt
* U komt direct in het bekende internetbankierprogramma van uw bank
* Alle betaalgegevens van uw aankoop zijn al ingevuld
* Op de voor u bekende manier keurt u de betaling goed
* u ontvangt een betaalbevestiging van uw bank
* U keert terug naar de webwinkel, de bestelling én betaling zijn geslaagd!
Betaling achteraf (Klarna)
Klarna voert voor www.jansa.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale acceptgiro van Klarna via e-mail ontvangt om het gekocht product(en) te betalen. U kunt bij www.jansa.nl betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van EU 350,-- als u voor de eerste keer betaalt via Klarna. Bent u al bekend bij Klarna kunt u betalen tot een bedrag van EU 500,--.
Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert Klarna een gegevenscontrole uit. Klarna hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk product betalen met een andere betaalmethode.
U kunt bij vragen altijd contact met Klarna opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de Klarna website.