Verzending en retourneren

Verzending:

Bij Jansa werken we nauw samen met Van de Hoef Logistiek uit Ede, een gespecialiseerde bezorgdienst voor onze grote pakketten. We begrijpen dat u graag uw luifel zo snel mogelijk wilt ontvangen, maar vanwege de omvang van onze producten kunnen we helaas niet binnen 24 uur leveren. In plaats daarvan bieden we leveringen op afspraak aan.

Om ervoor te zorgen dat uw luifel veilig en op tijd bij u aankomt, halen zij minimaal twee keer per week alle bestelde deurluifels bij ons op en bezorgd deze binnen enkele dagen bij u thuis. U ontvangt een e-mail van de bezorgdienst, waarin u zelf de gewenste leveringsdatum kunt aangeven, zodat het u het beste uitkomt en zodat zij niet voor een gesloten deur staan.

Daarnaast biedt Van de Hoef Logistiek een handige betaalservice. Als u de betaling van uw luifel liever uitstelt tot aan de levering, is dit mogelijk tegen een extra vergoeding van €15,-. Tijdens het bestelproces heeft u de optie om voor deze betaalwijze (Rembours) te kiezen.

Retourbeleid:

Hoewel we ons uiterste best doen om u te voorzien van de juiste informatie en de perfecte deurluifel, begrijpen we dat dingen soms anders kunnen uitpakken. Door het formaat van onze pakketten zijn de bezorgkosten hoger dan bij kleinere zendingen. Als u om welke reden dan ook besluit om uw luifel te retourneren, zijn de kosten voor de retourzending voor uw rekening.

Wij verzoeken u vriendelijk om ervoor te zorgen dat de teruggestuurde luifel in verkoopbare staat verkeert. Als u ervoor kiest om de luifel persoonlijk bij ons in Heteren af te leveren, brengen we geen extra kosten in rekening. Als u echter wilt dat Van de Hoef Logistiek de luifel komt ophalen, bedragen de kosten €25,- voor ophaling binnen Nederland en €35,- voor ophaling vanuit België. We streven ernaar om het retourproces zo soepel mogelijk te laten verlopen, zodat u tevreden bent met uw ervaring bij Jansa Deurluifels.

© 2015 - 2024 jansa voordeurluifels | sitemap | rss